دانلود Merge Town 3.7.0 - بازی سرگرم کننده شهر پازلی اندروید + مود

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار
دانلود Merge Town 3.7.0 - بازی سرگرم کننده شهر پازلی اندروید + مود

دانلود Merge Town 3.7.0 - بازی سرگرم کننده شهر پازلی اندروید + مود

 


Merge Town – شهر پازلی یک بازی پازل سرگرم کننده و خاص از استودیوی بازیسازی Gram Games Limited برای دستگاه اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. تا حالا آرزوی این را داشته اید که شهردار شوید و مدیریت یک شهر را در دست بگیرید!؟ بعد هم شاهد رشد و گسترش شهرتان و تبدیل شدن آن به یک کلان شهر باشید!؟ خوب اگر جواب تان مثبت است؛ باید بگوییم این بازی مخصوص شما طراحی و ساخته شده است! قوانین بازی Merge Town بسیار ساده است، شما یک تکه زمین در اختیار دارید و باید به تدریج شهری در آن بسازید. به مرور زمان خانه ها و دیگر اماکن را بسازید و برای افزایش تعداد ان ها تلاش کنید! هدف اصلی شما تلاش برای تبدیل شهرتان به بزرگترین شهر دنیاست، از نظر خودتان این توانایی را دارید که شهرتان را به یک کلان شهر تبدیل کنید؟! به طور کلی، خانه بسازید، خانه های تان را با هم ترکیب کنید و همین طور شهرتان را گسترش دهید! اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و ساده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Merge Town نظرتان را جلب میکند.




ادامه مطلب
دانلود Star Chef 2.25 - بازی آشپزی و مدیریت رستوران اندروید + مود

دانلود Star Chef 2.25 - بازی آشپزی و مدیریت رستوران اندروید + مود

 


Star Chef: Cooking & Restaurant Game بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای آشپزی و مدیریت رستوران از استودیوی 99Games برای اندروید است. پس از نصب بازی Star Chef برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ کارتان را به عنوان یک آشپز مبتدی شروع کنید و با پخت انواع و اقسام غذاها از کشورهای مختلف دنیا تبدیل به یک آشپز حرفه ای شوید! رستوران باکلاس خود را در قلب شهر بسازید، مدیریت گروهی از آشپزهای خبره و آشپزخانه ای با وسایل حرفه ای پخت و پز را بر عهده بگیرید و سعی کنید با دادن بهترین سرویس ستاره های رستوران تان را نگه دارید! اگر همیشه آرزوی آن را داشتید که تبدیل به یک سر آشپز حرفه ای شوید و رستوران خودتان را اداره کنید با این بازی میتوانید به آرزویتان برسید! دکور رستوران تان را به زیباترین شکل ممکن تغییر دهید به طوری که رستوران تان شایسته داشتن 5 ستاره باشد! اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای آشپزی هستید همین امروز با نصب Star Chef: Cooking & Restaurant Game قدم به دنیای اعجاب انگیز غذاها بگذارید و رویای تبدیل شدن تان را به یک سرآشپز واقعی جامه عمل بپوشانید!




ادامه مطلب
دانلود World Beast War 1.046 - بازی شبیه سازی

دانلود World Beast War 1.046 - بازی شبیه سازی

 


World Beast War – جنگ جهانی هیولا یک بازی RPG – شبیه سازی از استودیوی بازیسازی Clegames Inc برای اندروید می باشد. در این بازی شما باید هیولاهای خود را ساخته، انها را باهم ادغام کنید و تکامل دهید تا با استفاده از آنها به زمین حمله کنید و با نابودی دشمنان زمینی، زمین را دوباره برای خود بازگردانید. جانوران شما خشم و نبرد را در سراسر صفحه نمایشگر شما به نمایش خواهند گذاشت که در بین آنها هیولاهای معروف و کلاسیک مانند کینگ کنگ و گودزیلا را می توانید مشاهده کنید. حیوانات مشابه را با هم ترکیب کنید تا با ساخت هیولای قدرتمندتر و با کشیدنشان به سمت جایگاه، آنها را به مبارزه با زمینی ها بفرستید. حیوانات ادغام شده دارای قدرت و دفاع بسیار بیشتری خواهند بود که در قسمت ارتقاء قادر خواهید بود تا این قابلیت را برای هرکدام افزایش دهید. با داشتن قابلیت مبارزه خودکار به هیولاهای خود اجازه دهید تا حتی هنگامی که شما از نبرد دور هستید به مبارزه بپردازند و به صورت خودکار با هم ادغام شوند. گرافیک پیکسلی یک فضای یکپارچه با گیم پلی جدید و مکانیسم کلیکی ساخته است تا به بهترین نحو ممکن از آن لذت ببرید.




ادامه مطلب
دانلود ARK: Survival Evolved 1.1.13 - بازی خارق العاده

دانلود ARK: Survival Evolved 1.1.13 - بازی خارق العاده "بقا در جزیره" اندروید + مود + دیتا

 

 

ARK: Survival Evolved بازی جدید، فوق العاده زیبا و کم نظیر در سبک بازیهای اکشن – ماجراجویی – بقا از Studio Wildcard برای اندروید است. همانطور که شاید خود نیز بدانید، بازی دایناسور محور و چند نفره Ark: Survival Evolved در ابتدا برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، مک در دسترس عموم قرار گرفت و امکان رام کردن بیش از 80 دایناسور مختلف را برای بازیکنان فراهم ساخت! اکنون شاهد عرضه نسخه اندرویدی این بازی فوق العاده زیبا در گوگل پلی هستیم، همانند نسخه دیگر پلتفرمها، در نسخه اندرویدی بازی ARK: Survival Evolved نیز امکان کشف طرح های ویژه‌، گشت و گذار در دنیای وسیع بازی، استفاده از هر وسیله‌ پیش رو، امکان ساخت اسلحه ها، لباس ها و دیگر اقلام و همچنین امکان ساخت پناهگاه‌ها، روستاها و حتی شهرهای بزرگ وجود دارد! هدف کلی بقای شماست، در یک دنیای بی نظیر برای ماه ها به گوشی میخکوب شوید و یکی از زیباترین بازیهای سبک بقا را تجربه کنید!




ادامه مطلب
دانلود Hungry Shark Heroes 1.6 - بازی شبیه ساز فوق العاده زیبا

دانلود Hungry Shark Heroes 1.6 - بازی شبیه ساز فوق العاده زیبا

 

 

Hungry Shark Heroes – قهرمانان کوسه گرسنه سری جدید بازی معروف هانگری شارک از استودیوی بازیسازی Ubisoft Entertainment برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده . در نسخه های قبل این بازی، شما در نقش یک کوسه ی گرسنه بودید که در دنیایی متفاوت پای می گذاشتید و برای بقای خود تلاش می کردید ؛ تلاش شما این بود که ماهی ها، غواصان، لاک پشت ها، شناگران و سایر موجودات دریایی را بخورید و غذای خود را توسط آن ها تامین کرده و بدین ترتیب رشد کرده و بزرگتر شوید! شما می بایست هر چیزی را که اطرافتان می دیدید از انسان گرفته تا موجودات دریایی را می خورید تا از یک بچه کوسه ی کوچک به کوسه ای عظیم و 10 تنی تبدیل شوید! انواع ماموریت های مختلف در بازی به شما محول می شد که با انجام آن ها و جمع آوری دستاوردها می توانستید مهمات خود را ارتقا دهید و با خرید اقلام مختلف هیجان را بالا ببرید. حالا شاهد عرضه سری جدید این بازی با نام Hungry Shark Heroes هستیم که در آن شما باید به مبارزه با کوسه ها بپردازید! این بار یوبی سافت تصمیم گرفته تغییری اساسی در بازی کوسه گرسنه بدهد و تمام هدفش را در بازی جدیدش قرار داده است، Hungry Shark Heroes را امتحان بکنید و بگویید ارزش دانلود را دارد یا خیر ؟!




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 1 صفحه
    اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اندروید نود و آدرس android90ir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • رز اسکین

  • قالب تک